7 Exerciții care vă vor transforma întregul corp în doar 4 săptămâni

1

Genuflexiuni

Cum se face: Tine picioarele departate la nivelul umerilor. Fa-te ca stai pe un scaun imaginar, cu genunchii și picioarele pe aceeași linie și cu spatele drept. Poti să iti păstrezi echilibrul prin ridicarea brațelor în fața ta. Apoi, ridica-te cât de încet poti.

Rezultate: Întărește mușchii feselor, coapsei și a gleznelor.

Antrenarea abdomenului

Cum se face: Intinde-te pe spate cu brațele întinse deasupra capului și cu genunchii îndoiți. Ridica încet corpul superior cu brațele drepte și atinge degetele de la picioare. Apoi revii încet la poziția inițială.

Rezultate: Întărește mușchii de bază și arde grăsimea datorita dinamicii.

Abdoment + fese

Cum se face: Propteste-te in mâini și picioare pana simți tensiune în spate. Ridica un picior cât de sus poți, apoi începe să iti cobori corpul superior fără a ridica călcâiul de pe podea.

Rezultate: Întărește mușchii taliei, abdomenului și feselor.

1 2 3
Share.

About Author

„Există o categorie specială de surzi: aceia care nu vor să audă decât ce spun ei.”

1 Comment

  1. Super exercitii pentru slabit.
    Daca te tii de treaba, cu genul asta de antrenament poti obtine rezultate bune.

Leave a Reply

Powered by themekiller.com